godmorgon!

Godmorgon allihopa!
Inte lika fint väder idag som de har vart förut , menmen.
Jag ska snart dra till skolan , jag vakna en kvart försent idag men ändå
har jag hunnit käka frukost och sitta vid datan och skriva ett inlägg till
er , de är helt otroligt , jag fattar faktiskt inte hur jag lyckas med de? ;s
Aja , idag ska jag typ vara med my friends , :)  .. tror jag , och isf får jag se vad
vi kommer hitta på,,
De blir väl ett eller två inlägg senare ikväll hoppas jag.
Så vi hörs väl då ..
Dagens :

Man ser ju då inte så mycket utav de jag har på mej men iaf ...
Puss&kram jeans från gul&blå ca 800 kr.
Linnen från h&m (svart&brunt) 50 kr.
Vit kofta (samma som igår fick de bli) emmas från ginatricot.
Halsduk , har haft från fyran , vettefan vart den kmr ifrån.
Skinjacka från någon affär från alby. (?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0