Godmorgon!

Hejhopp har ni sovit gott? :)
De har jag iallafall , ovanligt gott om jag ska va ärlig.
Igår kämpa jag verkligen för att göra ett eller fler inlägg på natten , men nejnej , haha.
De var såhär att jag satt till typ 11 sen kom min syrra och ville ha datan.
Då fick hon den och jag gick och la mej i soffan och glode på tv sålänge
som jag väntade , men sjääälvklart ska jag somna som vanligt.
Och sen efter två timmar väker agnes mej och då har hon stängt av datan
den jäveln , HAHA , jag skulle  ju sitta då .. menmen , då blev de bara upp i
säng istället som iförsig kanske var ganska skönt.
Så .. ja då fick ni inga fler igår.

Idag ska jag typ träffa lite vänner , hoppas jag verkligen.
Pallar inte sitta här hemma och dö en dag till nu.
Så vi får väl hoppas på de bästa , har för mej att vi bestämde så igår iaf
eller gjorde vi de? haha
Jaa ... har inte så mycket mer att berätta om min dag.
Vi hörs!
Hare king!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0