godmorgon!

Godmorgon kära bloggläsare!
Skola idag .. jobbigt , vad tkr ni?

Jag vettefan vad som har hänt med mej men nu på morronen
har jag fett mycket tid på mej , vet faktiskt inte varför.
OCH JAG HAR EN SKIT STOR VAGEL , WÄÄÄ!
fyfan vad jag hatar de , de gör så jävla ont man kan knappt blinka
och ögat är svulet och man får helst inte sminka sej men de skiter jag i.
Aa , men iallafall ni vill inte ha en vagel ska jag säga er.
De är typ som en finne i ögat eller hur man ska förklara :O
Idag ska jag ju som sakt dra till skolan , sen ska jag nog hem och
då kanske ni får ett inlägg och bilder och sen måste jag plugga till
omprov för tredje gången imorgon , haha.
Aja , hoppas ni får en finfin dag , Hare king!

(bild på syster när hon går catwalk med kinakläder , skit ball bild tkr jag,
vad tycker ni om bildern? )

Kommentarer
Postat av: angelica

skit fin bild :) <3

2009-04-20 @ 17:27:36
URL: http://tyypangelicas.blogg.se/
Postat av: ahmed ab

aa den e najjs ;P

2009-04-22 @ 16:45:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0