godmorgon!

Godmorgon allihopa!
blir ett kort inlägg nu på morgonen här.
Förlåt för att jag inte han sätta in antingen text eller bilder igår
men ibland har man bara inte tid över till bloggen , så om jag inte skriver
så vet ni att jag inte har haft tid med de.
Men idag så hoppas jag verkligen att jag kommer ha tid.
Jag tror de iaf , ..
Va iallafall jätte kul igår på fritidsgården , även fast de bara va vi och några från förstaring där , haha.

Och juste!

I sommar ska jag emma , cornelia och micha på KOLLO!
Yey , fyfan va skoj :)
Och så ska vi åka på en grej i en helg i nynäshamn som heter "livet är en fest".
Aja , ska iallafall bli riktigt jävla härigt!
men får berätta mer om vad de är och sådär senare idag.
Här kommer dagens outfit:

Cheap monday jeans , från weekday 400 kr.
Grå stickad kofta , från lindex , 250 kr.
Vitt linne (under) från h&m 50 kr.

Kommentarer
Postat av: cornelia

jag kanske också ska på kollot i sommar ;)

2009-04-23 @ 14:28:05
URL: http://palmen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0