godmorgon

Godmorgon alla söta människor!
Hur mnår ni idag?
Jätte fint väder , de gör iallafall mej att bli på topp! :)


Just nu gör jag inte så jätte mycket , ska snart dra upp och hoppa in i duschen.
Idag fick jag mitt påskägg , JIPPIE , haha .
I det fanns de :

En mascara.
En ansiksmask.
Pluttar till headset.
Och fula äckliga hörlurar , haha.
Och lite godis förstors.
Tack mammi&pappi. ;)

Idag har jag änsålänge inga planer ..
Får se vad som händer ,
Hoppas på de bästa iallafall , :)

Har inte så jätte mycket att berätta .. Igår va jag på "påskmiddag" med alla släktingar, eller inte alla typ hälften.
De va så jäääääääävla tråkigt , hahaha hatar sånna där grejjer , men de är kul om Zanna är där men de är hon ju typ aldrig så då blir de inte roligt , haha. Men iaf där satt jag och agnes i en soffa och smsade bara typ hela tiden
sen fick vi ett uppdrag att gå ut och göma massa guldägg , JIPPIE , hahah så då gjorde vi de.
Och sen så  målade vi ägg och åt , de va min jätte roliga fredagskväll.

Här är lite cp bilder på mej & agnes när vi hade skit tråkigt :
(ta dom minte för seriöst bara :P )







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0