godnatt!

Hejsan , allihopa!
Kom hem för ett tag sen .
Vi har inte gjort så mkt , va där ett tag , sen drog vi till centrum ett tag,
sen ¨så testa jag ju dåra sushi och jag måste säga att de va fan ..
DE ÄCKLIGASTE JAG KÄKAT!
asså de smaka verkligen död fisk som legat i typ 1000 år.
FYFAN , aldrig mer , hahah trode iallafall de skulle smaka lite bättre än så.
Men aja "smaken är som baken .. delad" hahah xd
Jaa .. har liksom inte så mycket att berätta.
Juste , marvin ville jätte gärna att jag skulle skriva om hnm , hahah XD
Aja , har som sakt inget att skriva nu.



Eller juste !
kom på att jag skulle förklara om kollot&livet är en fest.
Kan börja med livet är en fest.
De är en helg (15 maj - 17 maj) då man är i nynäshamn och
de kommer dit 450 ungdomar från hela sverige , de är ganska mkt!
Och så ska man välja en aktivitet man vill göra som ett tillexempel som man
kan göra är : att va i en studieo och skriva ner en hip-hop låt och sen spela in den.
Och så finns de massa man kan välja imellan.
Vi ska typ välja wookcok , streeatdance eller bowling :D
Och sen är de typ stora discon och sånt där :)
 
och så kollot ...
Då emma inte kunde följa med , bajs på henne! :(
Ja men iallafall så ska vi bo i trosa i en vecka i en stuga med massa annat folk.
Och så ska man typ , bada sola , segla , åka på hajk , basta , sjunga framför läger elden
och aa bara leva livet liksom, göra allt som man brukar göra på en sommar , + MASSA mera .
Kommer bli skit skoj , längtar redan :)
Ska åka dit med Cornelia , micha och kanske en annan cornelia :D
Aja ... nu har jag inget mer att säga , så sov så sött ,hare king!





Kommentarer
Postat av: Anonym

berätta mer om livet e en fest. asså vart i nynäs och tid och sånt. vill dit :)

2009-04-26 @ 18:16:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0