hahah

Försäljarna ringer stup i kvarten asså , !
De är helt sjukt såfort en försäljare ringer så blir de bara ett *klick*
iallafall när jag svarar ..
Men nu så skulle jag prata lite för en gångs skull ., haha och då skämde man ju ut sig!

Samtalet:
Hon: Hej jag heter (nånting , kmr inte ihåg) och jag kommer ifrån Telia Energy!
Jag: Jaha .. hej ?
Hon: Har du Richard hemma?
"Jag vände mej åt pappa och viskade" : Telia enegy ... ? vill du ha de?
Pappa : Nej fyfan , lägg på .
Jag : Nej tyvär han är inte hemma
Hon : Okeeeeeeeeeej ? :S
Jag : mm?
Hon : Vem var de du pratade med då?
Jag:  :O *klick*


HAHAHHA , fyfan vad pinsamt! Men så kan de ju gå ibland ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0