här bjuder vi på bilder ..

Jaa .. ledsen för att de blev etrt sånt sent inlägg .. har inte pallat skriva.
Jag och agnes sover ensama hemma inatt , mamma&pappa är båtvakter.
Igår på heron skulle vi bowla , men blev tydligen inget så vi spela runt på spinners ,
gick runt , chilla , käka , och va inne på media markt och kolla på mobiler , fota ,
spela gitar hero , testa stolar , lyssna på musik och satt vid datan , hahah så kan man också
göra på heron om man vill de , de va faktiskt kul de med måste jag säga :D
Idag har de inte hänt så mycket , en viss person slängde vatten ballong rakt i arsle på
mej så jag gick runt och va blöt där heeela dan och sluta halv fyra , HÄRLIGT!
Imorgon är de valbooooooooooooooooooooooooooorg , WIIIE! :D
Ska bli fett najsigt , ska va vid tullingeberg , och sen slaggar jag hos micha , med kanske julia,
Och de är bara en vecka tills jag fyller år , YES YES YES!
Känner att jag blev på fett bra humör nu!
Aja här bjuder jag på massa bilder bara hullerombuller :



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0