hej å haloj

Ja .. Hej å haloj allisamans :)
Jag orkar faktiskt nog inte lägga in så mkt
text från igår nu .. Men ni kanske bara vill ha mest bilder
också så då blir de ju bara bra med lite text , eller? ;)

Aja .. när vi kom hem till amanda igår gjorde vi typ ingenting
jag platta hennes O T R O L I G T fina hår , jag avgudar verkligen de.
Jag har en bild på de , säg till om ngn vill kika på de , så slänger jag in den ;)
Sen åkte vi till hennes stall vid sju och borsta lite hästar , och sen red hon lektion.


Sen drog vi hem vid åtta och gjorde billys , och amanda blev henlt galen , hahah :

& lite godis och chips blev de sen framför tv;n där vi glodde på adam&eva :



Men jag somnade faktiskt framför tv;n ;O
Jag var skit trött och somna , så vi gick upp& la oss och glodde vid den tv;n
ist men tror ni inte att jag somna där också , joo .. de är klart , haha :P

Sen i morse så gick vi upp på taket..
Men sen kom grannarna och sådär så då fick vi typ lägga oss ner och spela döda eller jag vettefan XD


Efter de tog vi en promenad till hennes skola där vi hade lite kul ..


Aja de va kvällen med amanda de , Hare king!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0