hejhopp.

Hejsan hejsan , har vart fett stressad nu ett tag och därför har jag vart på fett
dåligt humör också , och därför har jag heller inte tänkt ett skit på bloggen.
Men nu blir de ett litet inlägg..
Idag drog jag till huddinge med emma , jessica , julia och micha.
Vi köpte pressent till emma&vanessa, kan inte säga vad (a)Och micha srog in mej i tåget till tumba när vi va i tullinge och min väska
mobil busskort och ALLT va i tullinge och så .. de blev typ kaos xd
Sen i huddinge var de typ ngn dag så de va massa dansuppvisningar och sånt , va ganska kul!
Sen testa jag en klänning från JC för 300 spänn som jag ska köpa och ha på skolavslutningen :D
Har vart massa knas nu , men jag tror iallafall att jag ska dit ikväll de är sushi kväll
låter jävligt äckligt , men måste testa ngn gång ju :P
Hoppas de är mkt folk där , de är roligare då :)
Vettefan när jag kommer hem , men då kanske de blir ett inlägg , kan tyvär inte lova ngt.
Aja , slänger in lite bilder , fast har massa , men pallar inte nu.



Outfit idag: ( orkar inte skriva om den)


Bilder bara :


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0