hejsanhoppsan!

Godmorgon bloggläsare!
Idag kommer bli en grymt bra dag , hoppas jag :D
Känns som om jag är på fett bra humör och är fett glaaaaaaaad! härligt!
Kommer kanske hinna med ett inlägg när jag kommer hem , vi får hoppas!
Sen är de båten hela helgen.
Aja , hare bäst här får ni lite bilder :

Hejdå båten :)


Igår hoppa jag studsmatta med sebbe och henke , dom dansade ngn konstig dans till poker face xD


Så här ser jag ut när jag går och lägger mej ... :


Och såhär ser jag ut just nu :



Thigts (?)
T-shirt (under) h&m 89 kr.
Stickad kofta ( emmas) från typ vila tror jag .. ?
Örhengen från accent.
Frisyr : bulle på huvet :)


HARE KIIIIIIING!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0