hemma

Hej alla söta !
hur mår ni? själv är de väl som vanligt ... bra asså ! :)

Nu är jag äntligen hemma så nu får ni massa bilder&text .  bra va?
Ehm .. sov ju hos micha i förrigår och igår.
De va funnyfunny :) i förrigår när jag sov där så mötte jag henne vid typ tio vid centrum ,
sen tog vi bussen till henne , och när vi kom dit nörda vi oss vid datan sen så sluta de med
att båda satt och snacka i telefon.
Sen somna vi typ , haha .
Här är lite bilder sen den kvällen :
(alla bilder bjuder vi på micha , aight? haha )



Sen morgonen efter hade vi lite kul och testa lite grejjor .
Sen blev frukosten vitlöksbröd & tre kötbullar , MUMS ! ;P
här är bilder sen dess :


Sen drog vi hem till mej och fixa oss lite , satt vid datan och sådär ,
sen gick vi ner till bussen och drog till tumba centrum där va allt stängt , tråkigt.
då så gick vi till donken och käka lite där.
bilder sen vi vänta på bussen :



Sen drog vi till tullinge centrum och hade ninja fight XD hahaha , de är bara jag&micha som fattar vad jag menar :)
sen så mötte vi clarre , alle , roger & jeppe , och sen så mötte vi typ patte , haru & allan , sen så skulle jag&micha ta 121;an hem till mej men sen så såg vi att 713 kom så då bah ; ska vi ta den och bara åka lite? ;)
så kuta vi till den och hoppa på den , fråga mej inte varför , så hoppa vi av vid micha och patte&dom drog till pizzerian och käka och jag och micha drog hem till henne sen drog vi till centrum och tog bussen till mej igen xd
Och sen käka vi och så satt vi live på pa , de va så jävla roligt asså , HAHAH XD
Sen ringde vi anton , en snubbe som micha känner så sen vid halv elva så drog vi hem till micha
och träffa antevante oich va ute till tolv , sen drog vi in och sådär , sen somna vi :)
Jaa ... de  va mina två dar :)
Hur har ni haft de?
Hare king!


Bara övriga bilder typ , haha :


Kommentarer
Postat av: ahmed

haha bäst bilderna xd aa de va ju kul att ni gjorde allt de där xd men en grej fattas du vet vad de e då bloggen blir bra fattaru ;)

2009-04-13 @ 14:16:04
Postat av: micha

BEEECKA NEEJ VAFAAAN,VAD ERE FÖR BILDER DU LÄÄÄÄGGER UUUT PÅ MIIIG ! OOOOH :O XD

2009-04-13 @ 22:19:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0