ingen rubrik

Godmorgon mina soulmates! ;D

Världens tråkigaste väder idag , vi vill ju ha S O L , inte sant? :)
Aja hur mår ni annars idag då?
Själv vet jag inte riktigt , de är väl okej med mej , de är inte dåligt iaf.
Vid tolv ska jag och pappa dra till donken och käka , får se om agnes
hänger med , hon sover nu , så jag skulle nog inte tro de iallafall.
Sen så drar jag till amanda , :)

Somnade i soffan inatt och vakna utav de vid fyra då jag drog in till mitt rum.
De är verkligen inte roligt att vakna upp med smink , jeans , alla kläderna
på och sådär , är de någon annan som håller med mej om de ?

Aja , nu hade jag tänkt att gå och fixa mej lite , vi hörs ngn gång , Hare king!

(ta inte bilden seriöst)

Kommentarer
Postat av: mr säxy

haha det bästa va de på slutet (ta inte bilden seriöst) hahahah ;)

2009-04-09 @ 20:06:25
Postat av: rebecka

hahah , okeeeeeeej? ;P

2009-04-11 @ 10:37:29
URL: http://zielfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0