jag fyller år om 10 dagar!

Woho , jag blir tonåring om 10 dagar bara ! :'D
då hoppas jag verkligen att alla grattar mej! haha
Men de värsta är att vi ska ha opration dagsverk på min födelsedag :(
Men de blir säkert bra , :)
Och nu har jag suttit och funderat över vad jag önskar mej.
De blev faktsikt inte så överdrivet mycket iår , brukar vara mera om man säger så.
Men kommer ju upp fler & fler saker för varje dag så vi får se hur den slutar .
Men såhär ser den ut nu iallafall :

Digitalkamra.
Ipod.
Pengar.
Guldkortet. (kanske , vet ej om jag vill ha de)
Headset.
En bra mascara jag har sett :)
Presentkort på H&M och gina.


(haha , fråga mej inte om bilden)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0