jag vill shoppa!

Åh , de är så JÄVLA mycket jag vill köpa.
Som tillexempel gina tricot , tänk hur mycket fint dom har , de är nästan helt sjukt!
Skulle kunna köpa upp hela affären om jag ville :D haha.
Aja , jag har iallafall suttit och kollat runt på sidor och hittat en massa jag vill ha.
Här är de som jag har hittat änsålänge , kommer ju bara mer&mer :

Bikini (finns massa snygga)
5 klänningar.
En långärmad tröja.
2 t-shirts.
1 midjekjol & en "midjekofta" typ.
Ett par jeans.
Jeanstights , älskar dom , passar nästan till allt.
Underkläder.
En liten väska.
Diadem.
Skärp.
3 par skor.


aa , de är sånt jag har hittat änsålänge ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vet du vad jag tycker becka!?

jag tycker att du ska bli modell ! du är så himla söt :)

2009-04-27 @ 21:59:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0