sista inlägget.

Srry för att jag inte har hunnit skriva.
Nu ska jag snart dra till micha , och så ska vi va hos henne och bara chilla .
Sen ska vi till tullingeberg och träffa massor av folk , känner mej fett taggad för de ! :D
Aja , hoppas de blir en super kväll :) blir de säkert ..
Dom som de är tänkt att jag & micha ska träffa där är :
Jessi , julia , cornelia , trisse , johan , marvin , och aa , asså man kan inte deräkt säga
att man ska va med dom eftersom de kommer & går folk hela tiden , finns säkert massa männsikor man känner där!
Aja nu blev de brottom här så måste kila , nrä jag kommer hem på söndag blir de massa bilder :D
HARE KIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIING!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0