sjukling för en dag

Hejsan!
Nu kan man  säga att jag inte deräkt är på toppen humör..
Gick hem från skolan efter första lektionen , kände mej hängig/trött ,
frös,kändes som om jag hade feber,ont i halsen & huvet.
Så när jag kom hem så la jag mej deräkt framför tv;n och somna .
Hela dan har de kännts som om mitt huve vägt 100 ton eller nått.
Va tråkigt att gå hem från skolan , för jag älskar att va i skolan och träffa alla människor.
Men ibland går inte de ..
Imorgon SKA SKA SKA jag till skolan , för då är de typ nån slaks "avslutning"
eller vad man ska kalla de för .. (?) vi ska iaf inte ha ngr lektioner , bara göra ngt skoj.
Sen ska jag in till stan och möta mamma och shoppa massa grejjs :)

Lite bilder sen showen :

1. Carro,jag,agnes,jenni&ida
2. Carro,jag&agnes
3. Carro , maja-lina , emma,vida,jenni,linn & jag

En bild på sis & så hitta jag en bild på en av mina kusiner erik :


Cp bild på mej :

Kommentarer
Postat av: Emma "Miss Perfect"

okej ahha ;)

2009-04-04 @ 13:24:22
URL: http://emmsanatpea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0