snabbt inlägg!

Hejsan svejsan!
Var ute med jossan hennes hund & karina för en stund sen.
VI gick upp till brantan för att se på en träning men dom hade tydligen möte.
Sen tog vi bussen hem, till mej.
Idag va jag , jossan & jessi i tumba skulle köpa en jacka men självklart fanns den
inte i den färgen jag ville ha -.- men ska ändå till stan på fredag & shoppa saker.
Min syrra ska ha datan och plugga nu , därför fick de bli ett kort inlägg,
Lite bilder sen i måndags då jag & micha lekte "gold fingers"

Sen gjorde vi ett par stingkallingar & gav till killarna , dom va fett snygga , erkänn? :)


Bilder sen idag :


Hare king!

Kommentarer
Postat av: Emma "Miss Perfect"

snygga string haha :)

2009-04-01 @ 21:59:46
URL: http://emmsanatpea.blogg.se/
Postat av: micha

Hahaahhaha we know, (a)

vi värsta är designare ! :o

2009-04-02 @ 16:52:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0