svimmade!

Okej .. nu börjar de här gå aldeles för långt asså..
Min sjuka blir bara värre & värre för varje dag.
Hela dagen idag och då menar jag PRECIS heeeeeeeeela dagen har jag
legat ner , jag har inte kunnat suttit upp för då har jag blivigt yr.
Och när jag har ställt mej upp har jag kännt mej svimfärdig.. :S
Den enda gången jag har gått är när jag skulle gå ner för trappan och in i köket & käka lunch
men jag hade ingen lust så jag drack bara en klunk saft och en bit av en omelett.
Sen så kände jag mej spyfärdig , yr och sådär ... så mamma sa att jag skulle gå
och lägga mej igen aah och då var jag påväg men när jag kom till dörren så kommer
jag bara ihåg att jag sa ; jag ser ingenting ..
För allting svartnade och jag såg ingenting så efter ett tag så vakna jag bara
upp på golvet och mamma&pappa satt och höll i mej.
Jag var helt borta.

Om jag kommer vara såhär sjuk hela lovet så kommer de
ju föfan bli SÄMSTA lovet någonsin , de ända jag kan göra är att ligga ner bara..,

Kommentarer
Postat av: jossan

men gud gumman !:O blir fan rädd

2009-04-05 @ 09:47:10
Postat av: anniiikka

ja e också sjuuk, och blir också yr om jag går. har du feber, e förskyld och typ såå? :o

2009-04-05 @ 12:50:16
URL: http://hobert.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0