SJUUUUK

Asså åh fyfan vad jag är sjuk nu !
Mina ögon är röda och bara hänger.
Jag har feber.
Skiiit ont i halsen.
Jätte ont i huvet.
Hes.
Inflamerade ögon.

och massa , så jävla fail att de kommer nu passande till påsklovet liksom -.-
Ikväll vare planerat att jag och ngr skulle va med clarre och sen kankse
slagga där , men de blev ju inget av för sen skulle tydligen clarre ut & grilla
med ngr andra , så de får väl kanske bli ngn annan dag eller nått.
Så då fråga jessi om bara hon och jag skulle ta de chill ikväll eller nått liknande
men så sa jag att vi får ta de ngn annan dag för just nu måste jag bara
SOVA , SOVA , SOVA ! de är de ända som hjälper & så får vi hoppas
att de blir bättre tills imorgon och de inte sämre som de blev idag -.-

Asså när man är sjuk så har man ju liksom infalamtion typ vid ögonen
så jag kan varken kolla , upp , ner eller åt sidorna för då göre så JÄVLA ont asså ;O
aah fyfan säger jag bara , jag verkligen HATAR att vara sjuk , jag haaaatar de!


HAHAH , micha .. jag tkr nog du borde börja jobba som fotograf xd


Dagens plagg :

Jeans från gul&blå 800 kr.
Liten grå kofta från bikbok i sommras 150 kr.
T-shirt jossan's från cubus.
(lite lockigt hår)

Frilufsdag typ :



Inköp:

1. Jacka från h&m ,400 kr.
2. Blus från h&m , 150 kr.
3. Lite genomskilnig (ljusblå) t-shirt från gina tricot , 130 kr.
4. Svarta jeanstights från gina tricot , 200 kr. ( dom ser cp ut på bild)


Japp , jag blev såå besviken när jag va inne i stan , jag skulle köpa ett par
ljusblåa jeans på gina tricot som de va hål i , men sjääälvklart
så är den minsta storleken för stor , och samma sak med en typ kort vit inne
jeans jacka eller vad man ska kalla den , den var också för stor i minsta
storleken , fyfan vad sur jag blir & de va liksom de jag ville ha mest av allt -.-
ÅÅÅH , jaja . Vad ska man göra åt saken liksom?
Iaf när vi va där inne så gick jag förbi ett gäng med typ 4/5 pers och dom glodde
fett mkt , och aah , sen så hörde jag att ngn bah ; ursäkta?
jag bah ; mm?
hon bah; hur gammal är du?
jag bah ; snart 13 ..
hon bah ; aha då undrar jag ifall du skulle vilja komma på en klubbfest (på nått ställe kmr inte ihåg)
jag bah ; jadu .. jag venne , tror jag har planer redan ..
hon bah ; aha okej , men ifall du ångrar dej så finns vi här ..
jag bah ; hahaha okej.

Asså ofta man liksom går och raggar upp folk sådär , :P

Kommentarer
Postat av: michaela

haha ja vet,är så gryyym på att fota :D

2009-04-03 @ 23:16:48
URL: http://michaelaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0