vad har hänt idag? :)

Ja .. rubriken är dåra en fråga , så behöver  väl inte ställa frågan? ;)
Men tyvär så måste jag klaga lita på er bloggläsare , ang kommentarer.
Utan kommentarer så känns de meningslöst med blogg , för de är de som är kul
när man får höra vad ni tycker eller tänker och inte bara vad jag gör.
KOMMENTERA, annars tröttnar bara jag på blogg och då vet man aldrig hur de kan sluta.

Idag har inte mycket alls hänt faktsikt.
Har vart en chill måndag.
Ikväll ska jag bara va hemma sitta vid datan och plugga lite hade jag tänkt.
Men därimot så händer de både bra och dåliga saker imorgon :D
Börjar med den bra och de är att jag ska till heron med cornelia och micha och bowla
för typ bara trittio spänn för de är typ alla kollo barn som ska dit , asså fråna alby & massa.
Men de dåliga är att jag har data förbud imorrn , så blir inga inlägg / bilder.
Men de får ni på onsdag istället då ;)
Aja har inget mer att berätta just nu .
Hare king!

Outfit för idag:

orkar inte skriva vart allt kommer ifrån idag , srry.

Emma , micha & clarre :


HAHAH , maria var jätte duktig och paja michas mobil , så nu funkar bara skärmen.


Bilder tagna för ungefär en halvtimme sen , fråga mej inte vad jag gör :o


Pappa har rivigt hela balkongen när jag kommer hem , haha.


Kommentarer
Postat av: melina

min mobil var också så där sönder ;P

2009-04-27 @ 18:13:09
Postat av: micha

haah men funkar den nu då? :P

jag kan ringa o lyssna på musik o ALLT men ja kan inte se med skärmen eller asså det är helt svart XD

hahaha :)

2009-04-27 @ 19:01:38
Postat av: maria

men det var inte direkt meningen, sorry haha ;$ (a)'

2009-05-01 @ 22:41:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0