västerhaningen imorrn!

Yes , imorrn blir de att dra hem till amanda i västerhaninge.
Ska bli kul eftersom jag inte har träffat henne sen på nyårsafton!
Sen ska jag slagga där också så ni får inte förvänta er att jag kommer
skriva mer än typ ett inlägg imorgon , får se om jag ens hinner innan
jag drar , dom kommer och hämtar mej vid 12-1. Så vi får se. :)

Idag , Var jag ju somsakt med Jessica och Tristan , först möttes vi i
centrum och typ inte gjorde så jätte mycket , bara satt ner , och frös
eller de var bara jag som gjorde de iaf , så jag ville gå men aah ...
Sen så drog vi hem till jessi där vi bara satt haha , men sen så
spela vi ett spel som hete "Galen panna" ,, och såhär såg den ut:

Där skulle man typ ha ett band i pannan och sen två kort som de
stod "ett ställe" på och på andra lappen stod de " en person".
Och en själv fick inte se de så  man skulle försöka få reda på de själv
utav olika grejjer och sådär .. de va faktiskt riktigt skoj , skrattretande iaf , :P
Sen efter ett tag hade trisse tränig så han drog hem och en liten stund
efter de ringde dady och sa att de va käk så då drog jag också.

Ja.. vet inte riktigt om jag har så mkt mer att berätta just nu ..
Vad har ni gjort idag? ( svara gärna också)


Slänger in 2 bilder på mej och amanda & 1 på amanda. :



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0