vilken outfit?

Hmm.. har ingenting att hitta på, så därför undrar jag vad jag ska ha på mig imorgon.
Jag vet inte varför , men jag älskar att fixa mej på måndagar . för då har man så långt
tid på dig och sådär , så då kan man göra lite extra grejer och sådär :D

Men iallafall , till saken .. Nu under dom här veckorna och sådär då jag har
lagt ut bilder på mina outfits så undrar jag vilken ni tycker va finast? och vilken jag ska ha imorrn..?
Snälla , kommentera och säg vad du tycker , skulle bli jätte tacksam för de :D

Kommentarer
Postat av: cornelia

den med det röda skärpet i midjan

2009-04-26 @ 20:51:33
Postat av: jessica

kan du inte lägga upp bilderna så man ser vilka man kan väja på :P?

2009-04-27 @ 16:16:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0