godnatt!

Nu ska jag upp och betämma kläder för imorgon och lite grejs ,
sen Imorrn är de ju såklart TISDAG och de är ju datafridag då
som alltid , så då kommer jag antagligen inte uppdatera nånting

men morgondagens planer är iallafall:

_______________________________________________________________________________________
Skola.

____________________________________________________________________________

Sola med micha.

____________________________________________________________________________

Köpa hårfärg , färga mörkare & få en gämn färg i hela håret.
Hejdå solblekt & hej gammla vanliga mörkbrunt! :)
(blir iaf antagligen imorrn hoppas jag)

Plugga.

_______________________________________________________________________________________

Så tror jag att min dag imorgon kommer se ut.

Hoppas ni har en lyckad dag utan min blogg imorrn , puss å kram!


Kommentarer
Postat av: Anonym

if i could take you back ,!

2009-09-06 @ 01:45:54
Postat av: Adam

Under stjärnorna i nevadaöknen åker du skridskor på en oas. Jag vill ha allt, mumlar du i mitt öra när du hollywoodslänger dig kring min hals. Som en astronaut på en enkelbemannad rymdstation i linsen på ett ensamt teleskop hade jag stått och viftat med det enda jag hade kvar. En gammal trasig flagga som vajade i tysta morsekoder: Vad mitt hjärta älskar dig. Och hade du varit på riktigt hade du gjort vaniljglass av mig innan du hann följa med mig någonstans. Ensamma tillsammans varsomhelst. .....*** i en tom slänggunga genom ett ödsligt universum snurrar vi ljudlöst omkring med dinglande ben på väg ingenstans. ************

2011-07-10 @ 04:19:41
URL: http://silverlinor.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0