halloj!

Sho mannen! haha.

Just nu sitter jag bara och tar de jävligt lungt framför datan med min
kära blåbätspaj (a) haha , som snart är slut , ååhnej! hah.
Aja , Dagen idag såg ut såhär:

Gick upp klockan 7 och duscha.
Började halv tio, härligt!

"skolan tills halv två"

Hem till emma med jessi&julia , tv,laga mat , käka & datan och bara
ta allt chill.

Krille kommer vi chillar , alla drar på träning förutom jag&krille
som satt oss i gräset ett tag , sen kom agge och vi typ "hjälpte"
henne med läxorna , eller krille gjorde jag kunde inte ett piss (a)

Aja , sen efter jag hade käkat skulle jag egentligen hem till krille men
jag kände att jag ville ta de lungt och att jag inte orkade så de blev
en hemma-kväll ikväll .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0