hemma!

Ja nu är jag ju som sak hemma , woooho! :)
De har vart lite olika där borta , men de mesta va grymt bra.
Som tillexempel maten , right mary? HAHAH!
Aja , jag har lärt känna massa nya folk men mest , Meni , Matii och Mary
så jävla sköna brudar så de inte är sant alltså saknar dom redan lite fan , haha.
Och sen var jag ju där med micha också :)
Och sen lärde jag känna två småpojckar , eller dom var ett år yngre som hete John&Anton.
Dom var sköna , men ja .. anton fall in love in me , HAHAH han skicka tillexempel lappar där de
stod : "får jag chans på dig från din anton <3" och ja .. de blev drama HAHAHAH och
ja jag vettefan , men kul var de iallafall!
Men vi i rum 6 fick typ alltid skit för allting, för att vi var uppe sent , skrek&skratta , smög upp
mitt i natten och gick in till killarna och klottra på dom , hihi busigt va? (a)
och ja .. sånt där.
Vi har typ badat , grillat, ätit , sovit , suttit framför brasan , haft aktiviteter och bara haft de chill.
Och jag svär på att vi fick bäääääästa vädret!
Sen så tycker jag de bästa var Discot&spökrundan , discot vart galet haha , och spökrundan var
så jävla rolig man gick ut mitt i natten i skogen såg ingenting kolsvart och sen var de folk som hade
klätt ut sig som hoppa fram här&var , skrämdes , gick efter en och ja sånt där.
Fast jag&meni var inte alls rädda typ , vi bara snacka med alla såkallade "spöken".
Aja nu har ni fått veta lite om de här . Eller aa ni som orkat läsa.
Bilder kommer sen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0