klubberiet!

Juste fan!
har glömt att berätta att jag ska på klubberiet den 4 september , (skumparty)
längtar som faaaan , hihi ska bli skit kul.
Ska dit med massor , som tillexempel : Julie,Ante,Mary,Matii,Martina och massor med.
De är på gamla tryckeriet i stan , de börjar 8 eller 9 tror jag och slutar 2 eller 3 , men
jag tror att vi ska dra hem tidigare , sen hoppas jag vi kan slagga hos martina norrby,
HOPPAS HOPPAS HOPPAS! skulle va skitbra ju :)
Aja ni som ska dit .... Biljetter kostar 150 kr. Finns massa folk som säljer
eller så går de att köpa på klubberiet.se ,

KILLAR : mörka kläder. & TJEJER : ljusa kläder.

www.klubberiet.se

SKA BLI EN LYCKAD&GALEN KVÄLL! :D

några fler som ska dit utav er?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0