kollo!

Imorgon (måndag den 3;de) till (lördagen den 7;de) så drar jag&miichaelaas@ till
trosa på kollo , vi ska ha de fett mys och bara njuta av den näst sista veckan på
sommarn , och lära känna massa nya vänner.
Ni får ha de bäst här hemma , så kommer vi hem till ung08 , the voice och allt sånt
där. Och min mobil är ju spärrad men de kan hända att den spärras upp medans jag
är där så ring MAAAAAAASSOR och sms och se om jag svara så blir jag jätte glad.
undrar ni om nummer är de bara att fråga.
Ni får ha de så jätte bra utan oss , och försöka överleva.
Goodbye maderfuckers!


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag ska på det kollot veckan efter! :P

2009-08-04 @ 16:46:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0