laddar in bilder.

                                                                          God dag på er.
                                                    Förlåt om jag inte skrivit på ett tag.
                                      The Voice var nice, vi såg inte så mycket för att vi skulle dra.
                                       Men de vi såg var väll bra , såg Darin , Mims och några fler.
                                        Var såååååååååå nära att jag skulle få träffa doni men nejnej 
                                             blev fett ledsen , va så spänd på att träffa honom har inte gjort
                                           det på fett länge men sen kom dom aldrig och vi var tvungen att dra
                                              menmen .. sånt får man leva med , thats life, haha.
                                         
                                              Igår var de bio , "Sommar med göran" den var fett skön!
                                                   såg den med jessica , micha , marvin & andrew 
                                                 sen kom anio och musse när filmen var klar , haha jätte duktiga!
                                                Efteråt så slagga jag hos micha , och nu har allt blivit kaos och jag orkar inte!!!
                                                 Så vi får se vad som händer ikväll ... 
                                                    SKriver och lägger in bilder sen , puss på er!

                                                               HAHAHH skit gammal bild , fråga mig inte ens om den! :p
                                                         
                              
                                                           
                         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0