lite-allt-möjligt-inlägg.

Jahapp vi börjar med outfitsen för dom senaste dagarna.
är trött och orkar inte skriva vart allt kommer ifrån&sådär
undrar ni något är de bara att fråga via kommentarer ;)

idag :)


haha , igår.


tre dagar sen :p


4 dagar sen , hahah!


aa så då har ni lite koll på de , vi går över till min lilla mini shopping
i tisdags mamma hade inte så mycket pengar så blev bara en keps,
tre par skor och en ny stol till mitt sminkbord :)

inköp:


sen lite smått&gott från ung08 men bara lite eftersom jag är så jävla övertrött.


HAHHAH mobba inte bilden tack xd


idag :


ja i förrigår på ung08 , (vi pallade inte dra dit första dan)
aja då åkte jag och micha och julie in sen gick julie vidare och vi satt vi typ och väntade
i två nääästan tre timmar på att mary , matii och menni skulle komma , suck -.-'
HAHAHA , nej men de är lungt! :p
aja sen drog vi till ung och bara gled runt liksom , haha.
sen träffa vi krille , marvin , andrew och enio, så vi var med dom också typ.
aa de var första dan vi kom in till stan 1 och drog hem halv 9.

sen Idag (torsdag)

Så drog jag in med micha , sen träffade vi andrew , enio och marvin.
var med dom gick runt och chillade bara.
sen kom mary matii och menni men dom såg man inte mycket av
förns dom försvann.
Sen kom Mustafa och någon 22-åring typ , haha så hängde vi med dom resten av kvällen.
men till slut vid typ nio tröttna vi på ung08 så vi drog runt på stan istället
riktigt sköna snubbar är dom måste jag bara säga!

Aja vi får höras , får se när jag kommer hem imorrn , PUSS Å KRAM!

Kommentarer
Postat av: angelica

gumman, jag följer gärna med imorgon på the voice <33333333

2009-08-14 @ 13:42:11
URL: http://tyypangelicas.blogg.se/
Postat av: emmslemma

hoho, sånna där vita skor har jag oxå ;D

2009-08-14 @ 23:48:53
Postat av: Kissie

Är det samma brud som jag kommenterade i tidigare inlägg på bilden näst sist? Jag tror det är det, har jag rätt? Hon är fet som en gris & sitter ändå och smäller i sig glass på mcdonalds. Om du ska gå ner i vikt så ska du sluta äta! Kissiemjaou

2009-08-17 @ 01:11:35
URL: http://kissies.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0