oseriösa bilder.

Så nu är ´jag färdig fixad&klar och ska dra mig mot skolan.
Idag har vi prov andra dan när vi börjat skolan , aja ge mig ett lycka till .. ;)
haha.  Vi får se vad som händer efter skolan , men Imorgon ska vi
iallafall gå och bada med klassen , niiiice! :)

Hahaha blir lite bilder på dom senaste outfitsen nu.
(alla bilder är sååå oseriösa , men får gå) hahaha!



Idag:
(gammal bild men har samma outfit, förutom att jag har rakt hår.)


Jacka - H&m
Jeans - Ginatricot
Skor - Skopunkten



Igår.
Jacka - Ginatricot.
Sjal - (söderköping)
Jeans tights - Ginatricot.
Vitt linne - H&m
Väska - Farraw




HARE KING!

Kommentarer
Postat av: Anonym

seeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeexi

2009-08-20 @ 15:03:01
Postat av: marvin

haha andra blden fett skön xd

2009-08-20 @ 15:11:43
Postat av: sabina

vart har du köpt jeans jackan?

2010-01-01 @ 22:43:11
URL: http://sabinaydenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0