skön kväll igår!

Kan berätta lite snabbt eftersom jag måste packa och massa sen kommer min familj hem och då drar jag&mamma och shoppar en jacka och aa jag vettefan så blir lite stressigt nu alltså.
Aja igår drog jag,emma,jessi&marvin till solbryggan där chilla vi ett tag , drack cider och käka lite.
Sen kom anton , och lite senare angelica,annika och amanda , vi hade de bara chill sen så fick jag lite galna ider som jag brukar och de var att jag skulle hoppa i med kläder och gissa vad? ... klart jag gjorde de!
HAHAHA älskar att va lite galen ibland asså! :D
aja , sen drog vi till centrum och bara "hängde" där och såg grymt tuffa ut , haha!
Och sen så tappa jag sååååklart bort min kamera så marvin gick till centrum tre på natten , tack marvin!
men sen hitta jag&jessi den ändå , HAHAHHA!
aja har ju maaaaaaassa bilder sen ante sov här och sen helgen och massa får se om jag hinner ladda in dom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0