stress,stress,stress & förlåt.

åååååh börjar blir tröttsamt att be om ursäkt för att jag uppdaterar så dåligt
menmen , de får man leva med helt enkelt.
Helgen blev faktiskt rättså lyckad :)

Fredag;
flottsbro , de va niiice :)

Outfiten i fredags:


och sen bara några bilder från flottsbro :


vet att de ser ut som om jag har typ värsta "putmagen" här men aja, skit samma.


Lördags;

Micha och jag drog in till stan , shoppade lite, bilder
från i helgen kommer imorgon skulle jag tro.
80% säker på de ;)
Aja sen drog vi hem till mig och helena mammas kompis
hade kommit och skulle bo hos oss över helgen
eftersom pappa ändå va ute med båten de va faktiskt också
ganska skönt (a) hehe.

Och de här kom helena med, stooort plus. puss på de!:


Sen drog jag&micha ut ett litet tag och typ cyckla runt eftersom jag är såååååå
jätte bra på att skjusa (stavning). sen kom krille ut sen typ cykla vci upp till
brantan där vi körde fotboll med en flaska HHAHAHA , låg och kolla på sjärnorna
och micha&krille typ dansa/strippa för mig och jag skulle ge betyg , haha.

Sen slagga micha hos mig vi satt och mös vid tv;n med godis läsk
och kolla på en video från när jag va i thailand. sen decka båda.

Söndag;

Vi vaknade låg framför tv;n till typ tre.
Sen drog micha hem och jag drog ner med
agge till centrum där vi köte lite godis
och läsk , sen träffa vi massa massa folk och bara
satt där och chilla i en timma typ.
Sen drog vi hem sen drog jag ner till centrum igen , mötte micha
köpte kycklingspett och cider sen hem till mig , grilla , satte upp ett
bord på min tomt duka med levande ljus och myspys grejer och käka.
de va nice , min ide var de mesta , tacka mig tacka mig! haha.

NU:

Nu ska jag gå upp fixa lite saker till imorn eftersom de är
SKOLFOTOGRAFEERING , fett spänd med  tanke
på hur jag sett ut alla år , HAHHHA fyfaaaaan!
MÅSTE BLI BRA IÅR , ska försöka men kommer inte lyckas.
Aja sen ska jag lägga mig i sängen och lyssna på musik.

ha de gött , PUSS å KRAM , HA DET KING!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0