take me away.

Hej svejs , idag har de vart en .. långsam&tråkig dag måste jag säga.
Plus en bad hair day vafan! ;o de är aldrig kul alls ..
Och så har jag vart deprimerad hela tiden och är nu med ffs .. åh.
Jag som alltid brukar se allt på den posetiva sidan.
Men ska väll försöka glömma alla problem och försöka ha kul och vara glad.

Men de är svårt just nu eftersom de har hänt en sak , men egentligen kan
de ju bara vara ett missförstod men de känns de iaf inte som just nu.
Eller jag vettefan, men jag vill vara den där Ellen Rebecka Zielfeldt som alltid
är på bra humör , posetiv och skrattar alltid den rebecka vill jag vara.
Men när jag går och tänker på de här hela tiden går de inte , men ska försöka
så gott som de går iallafall , ska försöka att inte tänka så mycket på de här just nu.


Aja , ikväll blir de väll bara mys framför datorn blogga och massa eller så blir
de framför tv;n de får vi se.

Vad tycker ni bloggläsare? :D


kyss / R

Kommentarer
Postat av: angelica

rebecka gumman, vad har hänt ? :O:( <33

finns vid din sida, om det är ngt.

2009-08-26 @ 17:51:53
URL: http://tyypangelicas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0