tjohoppsan.

fyra bilder från kollo 09.



Hejsanhoppsan alla glada människor

Vad har ni för er nu klockan hm .. halv två på natten? :)
själv är jag superpigg eftersom jag brukar gå från datorn vid 4-5 tiden.
Idag var jag på ung08 såklart, med enio marvin & micha , sen kom enios typ "tjej"
eller vettefan vad de är , hahah!

Och juste!
träffa max där , de va kul , hihi :)
eller träffa ju försig två max.
max haenel och en annan max , men
syftade mest på max haenel , men kul att träffa den
andre också :)
och juste andrew var också där en snabbis med max
innan dom drog till heron och kolla på bio.

Aja imorrn ska jag in till ung med några ,
dom jag vet just nu är bara micha,jessi,annika,ankan,marvin och enio.
sen får vi se.
sen ska jag träffa några på the voice som anton och doni , hihih! (a)<3
Aja , är ni där och vill ses är de bara att messa/ringa mig , nås på : 0736400538.

Ha de bäst, puss å kram!

Kommentarer
Postat av: "pizza"micha on the pictures?! ;o

BEEEECKA täck över mig på bilderna? :P

ser ut som en pizza :(

2009-08-15 @ 11:19:23
Postat av: Kissie

Brunetten på bild ett längst till vänster. Seriöst, jag tror jag föredrar ett träningspass & en shoppingtur i stan. Köp bara inte alla kläder som jag har. I know you love me! Mjaou på mig.

2009-08-16 @ 14:21:32
URL: http://kissies.se
Postat av: micha

vet inte om du verkligen är kissie, men om det är det så är du fan patetisk, aja du bara gav mig ett gott skratt, and you know i hate you..

uuuuuuuuuue på dig.

2009-08-17 @ 13:05:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0