WTF?

HAHAH , what the fuck?!
tror ni de här är riktiga kissie?
isåfall fyfan , HAHAHAHHAAAA!

Kissie
om tjohoppsan.:
Brunetten på bild ett längst till vänster. Seriöst, jag tror jag föredrar ett träningspass & en shoppingtur i
stan. Köp bara inte alla kläder som jag har. I know you love me! Mjaou på mig.

_______________________________________________________________________________________________

Postat av: Kissie

Är det samma brud som jag kommenterade i tidigare inlägg på bilden näst sist? Jag tror det är det, har jag rätt? Hon är fet som en gris & sitter ändå och smäller i sig glass på mcdonalds. Om du ska gå ner i vikt så ska du sluta äta! Kissiemjaou


Kommentarer
Postat av: cornelia

taskigt isåfall

2009-08-17 @ 18:09:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0