chill dag.

Fyfan vad de har vart chill idag.
Har vart trött som fan alltså, kunde inte somna igår .. -.-

Gick till skolan med Jossan,Adam& Nick.
Alla samlades i aulan 9 och skulle kolla på film.
Var någon SKIT tråkig som hete " Whale rider" typ.
Jag sov ungefär hela filmen, gud så skönt de var måste jag bara säga! :o
Sen var de lunch, efter lunchen aulan igen och ha musiktävling typ.
Sen traska hemåt. Jävla gött!

Senare vid 4 ska jag på träningen inte lika nice med
tanke på att jag har JÄVLIGT ont i svanskotan och trött som ett svin.
Sen måste jag nog hem och plugga.

Kommer kanske videoinlägg ikväll ... uuuuuuffh! ;)
och nya bilder.


HAHAHA fyfan vilken ful på mig sen ett år sen! :o


Kommentarer
Postat av: angelica båsk

Hehe, söt bild!

och bra där med videoinlägg gumman ;) ska bli kul att se! och lova att lägga upp det också nuu ! <3

Kram !

2009-12-16 @ 18:21:24
URL: http://tyypangelicas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0