dom senaste kvällarna.

Tänkte berätta lite kort om dom senaste två kvällarna.

Igår:

Drog hem till micha en sväng.
Sen mötte vi upp Martina på bussen ner till centrum
och sen fick vi för oss att tagga till Rönninge så de gjorde vi
och gosh .. VAD DÖTT DE VAR DÄR!
Knappt en enda människa. helt sjukt! ;o
Wellwell , där mötte vi upp några iallfall.
Men sen var de så sjukt tråkigt så vi tagga tillbaks
till tullinge och skulle träffa några där men nejnej dom kunde sen inte.
Och Martina tagga hem så jag&micha hade lite roligt för oss själva
vid stationen där vi skämde ut oss SOM IN I HELVETE.
HAHA , sen tog vi bussen hem till henne typ runt .. 12?

När vi kom till henne kollade vi på (min favorit film just nu) TWILIGHT! :D
Sen hade vi tävlig vem som skulle vara vaken lägst , haha och självklart torska micha! ;)

Ikväll:

Drog till gården och var där och umgicks med folk ett tag , nicenice.
Sen var jag ute med folk ett tag.
Sen tagga Jag,Micha,Martina,Lovisa,Clarre,Anton och Roger till Tumba.
Men sen tagga Martina&Lovisa hem dirr och jag och dom andra drog till
donken! Ganska chill kväll alltså! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0