Hissar&Dissar

Wiho, nu vill jag hissa&dissa några saker!

HISSAR!

* New Yorker i Skärholmen.
Shit alltså, var inne där igår och jag säger bara love it,love it,love it!
Okej ska inte överdriva, men dom riktigt fina saker där och riktigt
billigt och de ÄLSKAR jag!
Och gosh .. till deras underkläder också, riktigt fina&sexiga.
HISS PÅ DE! :D

* PENGAR!
MmmM i love it! Så härligt med pengar alltså.
Finns nääästan inget bättre!

* Paljetter,Lack,spetts,nitar&Glamour!
Ja sånt som man ser mest utav i alla affärer just nu.
Allt är sååå snyggt. *dreggel*
Man vill bara ha allt,allt&lite till :)

* Lackleggins.
De måste ju bara hissas, Passar verkligen till ALLT!
Och gosh vad snyggt de är också! :)


DISSAR!

* Dåliga mobiler.
Haha okejokej, ska inte skylla allt på mobilerna.
Men just nu, FYFAN för mobiler alltså.
Har gjort sönder alla mina mobiler
så nu har jag min FÖRSTA mobil som man får flipp på 24/7
DISS PÅ DE!

* Ingen snö än!
Visst gillar jag inte snö så jätte mycket i överhuvetaget
men hälde de än dehär skit vädret.
Snart jul&nyår föfan, och då är de ett måste med snö!

* Alla problem
USCH! bajs på de bara ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0