Hola bloggisch!

Hej svejs!
Idag var en ganska chill dag , men ändå jävla stress. Var ju i stan med brudsen och shoppade lite julklappar.
Jag köpte till min moder&fader, haha. Kan ju tyvärr inte berätta vad för ett de läser min blogg .. -.-
Sen när vi skulle hem fick vi vänta på tåget i EN OCH EN HALV fucking timme i kylan och sen när de väl kommer ett tåg så är de proppfullt och vi får såklart inte plats. Men tillslut trängde vi med oss i ett tåg.
Sen har jag bara vart hemma sen dess , venne ifall jag kommer vara de hela kvällen heller. De får vi se.


Bjuder på några F U L A bilder sen i sommras. Bring me back ..





Kommentarer
Postat av: fadime

jätteeesöta-bilder:D<33

2009-12-22 @ 01:25:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0