igår

Skriver nu med tanke på att jag hade "datafridag" igår så
då blev de tyvärr inget ..


Efter plugget drog Jag,Emma,Julia&Jessica till huddinge
där jessi skulle köpa något , sen käkade vi på donken.
Sen gick vi bara runt lite grann, träffade bland annat på
Max&Andrew, och Enja&Sabina. Kulkul.
Wellwell, var riktigt trevligt.

Sen var planerna att vi skulle tagga tillbaka till tullinge
och åka hem till jessi & ha de mys men blev snabba
rycka och ja bestämde mig för att tagga till Skärholmen
istället, så ja .. Blev så, åkte dit med mamma&agge.
Agnes skulla köpa skor men slutade med att de bara var
jag som köpte en tröja till fredag, lite ful/snygg sådär, haha!

Nu på senaste tiden har jag införskaffat mig:

Halsduk.
2 Tröjor.
Lacktights.
Och en foundation


Hihi :)

Aja när jag kom hem låg jag bara framför soffan hela kvällen och
sen vid halv elva ungefär tog jag en varm dusch & hoppa senare i säng.
Riktigt skön tisdag måste jag säga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0