in love!

OH GOSH!  :o
Nu kanske ni tycker att jag är lite efter men jaja skitsamma.
Såg nämligen Twilight för första gången igår hemma hos Micha och
O-M-G säger jag bara , bästa filmen ever föfan!
Jag tror jag dör.
Okej nu kankse jag överdriver lite men den var så sjuuuuukt bra
och jag har värkligen ALLTID vart imot Edward/Robert när folk har hållt på
och bah ;" åååååh Edward är såååå jäääävla snygg " osv ..

Men jag skojar inte .. efter att ha sett den här filmen och sett hur hans personlighet
och sådär är i filmen så är jag förfan IN LOVE!
Han är helt otrolig , och filmen i helhet är helt otrolig.

NU BLIR DE NEW MOON , DE KAN NI TA ER FAN PÅ!






JAG DÖÖÖR , världens romantiska scen! (om ni förstår vad dom säger)


Kommentarer
Postat av: micha

HAHAHHAHAAHAH de bra becka :D

men edward är min så fuck u :o

2009-12-23 @ 16:58:38
Postat av: angelica

Haha, Den filmen är klart bäst ! ;)

lite efter du är becka ;)

Men i Newmoon kommer du döö, för där är Taylor såååååååå jäääävla snygg !!!! :D

edward e fuuuul ;)

kram

2009-12-23 @ 17:02:31
URL: http://tyypangelicas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0