jävla idioter!

Ååh , jag blir så irreterad!
I fredags glömde jag min väska på gården.
Precis efter jag hade gått hade min syrra gått in och letat efter den
men inte hittat den någonstans.
Så tänkte att dom so jobbade där kanske skulle hitta den.
Så gick dit dagen efter, men innan jag hann dit ringde Nicole mig
och sa att hon hittat den utanför fast helt tömd.
Fyfan alltså .. någon hade alltså tagit allt som var i.

Som alltså var:

* Mina klackskor.
* Min nya halsduk sen torsdags.
* Min choklad.
* Och massa småsaker.


Men som tur var hitta jag mina skor i ett dike , inte så kul på sitt sätt , men kul att hitta dom iallafall.
Men iallafall .. är så synd att vissa folk tänker med arslet asså , idioter!
Så jävla onödigt.
Slänge de i diket också .. fyfan.
Väx upp!

Kommentarer
Postat av: Maria

Pff , måste ha varit jävligt irriterande va? Kan tänka mig.. :)

2009-12-06 @ 20:45:10
Postat av: rebecka

Haha ja de va de maria .. skoja inte! :o

2009-12-06 @ 21:34:25
URL: http://zielfeldt.blogg.se/
Postat av: Olivia "Olls" Jagarinac

Svar; Aa det måste man eller det bör ju på hur gammal man är :)

2009-12-07 @ 18:49:51
URL: http://olls.webblogg.se/
Postat av: marvinooo

becka de va jag ?

2009-12-08 @ 14:35:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0