planer.

Planerna för kvällen har ändrats gång på gång.
Först messa Martina mig och fråga om kanske typ
Jag,Emma,Julia,Jessi,Clarre&Adam ville på bio.
Och jag tänkte, mjo visst , låter mys. Varför inte?

Sen kunde varken Emma,Julia, eller Jessi,
Så sket i de och så föreslog jessi om att vi kunde basta och
kolla på film hos henne , då jag inte visste , ville veta om de
hände något annat ikväll.

Men sluta med att Iallafall Jag , Emma, Julia & Jessi ska åka pulka. Wiie.
Sen får vi se vart kvällen slutar :D

Aja , Vad ska ni själva göra ikväll? :)

Kanske .. bio?


Eller .. Festa?


Hemma kväll?


Mys med pojkvän/flickvän?
(HAHA)



Kommentarer
Postat av: Moa

sv; Jag vet inte rikigt asså det var en sida man typ bara beställde på kan ju länka den på msn eller något, ;)

2009-12-20 @ 16:50:03
URL: http://tyypmoas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0