Svar till frågestunden.

Postat av: slemma
föredrar du kissies eller dessies blogg mest? :DDDDD

Svar:
Haha jadu emmaslemma, jävlans svår fråga.
Du får ett tråkigt svar. Bådas bloggar är lika roliga att läsa
alltid så jävla skrattretande! ;D

Postat av: Fadimee
kompisar-eller-familj

Svar:
Oj jävlar vilken fråga alltså! :o
De måste nog också bli båda.
Man skulle varken kunna klara sig utan familj eller vänner
tror jag.

Postat av:
varför ringde su padre till lovisa :D

Svar:
HAHAH jadu .. bra fråga.
Han visste inte vart jag var och min mobil var död
så han ringde runt till mina vänner typ , haha! :p

Postat av: anna
vem gillar du just nu om du gillar nån?

Svar:
Jadu Anna , de där med kärlek&känslor är
helt förvirrande för mig just nu faktiskt, för att jag
har ingen aning om vad jag ska svara på den där frågan .. tyvärr.

Postat av: julia
är du oskuld ?
hur många seriösa förhållanden har du haft?
hur lång är du?
gillar du nån nu ?
vilken färg gillar du mest?

Svar:
1. Ja de är jag.
2. Hm .. Vet inte riktigt vad jag ska ta med seriöst. Men kanske 2.
3. Oj , vet inte riktigt. Runt 1.66 - 1.67 tror jag.
4. Kolla på svaret ovanför.
5. Hm .. Svart typ, haha.
Postat av: juliis
HAHAHHAHAHAH , så du vet va det inte jag som skrev det där ovanför! XD

men min fråååååga är iaf: vad är godast ? äpple eller banan ? 8D

Svar:
haha jag förstod de Julia! :p
HAHAH , hm .. de var fan en bra fråga! Men de blir nog äpple! :D
Postat av: pelle
varför gjorde du och krille slut?
eller har ni gjort det?

Svar:
Ja det har vi.
Och det var för att jag konstigt nog inte hade känslor för
honom längre. Jag älskade honom helt enkelt inte så mycket
att jag klarade av att vara tillsammans med honom, så de blev
nog bäst som de blev.


Postat av:
Vilken storlek har du på dina behåar?? XD

Svar:
Haha var det verkligen så pinsamt att fråga så att du
inte ens vågade skriva ditt namn? ;) haha, gulligt!
Jadu .. I den jag andvänder mest just nu så är det
70C. 

Postat av: Martina N
visst är jag bäst i hela världen becka !? ;D<3333
love you

Svar:
Haha klart du är .. efter mig såklart! ;) hihihohohehe.
Love u to. <3

Postat av: jessica
vad gillar du mest.. prinskorv eller mig? 8D<33

Svar:
DIG MIN LILLA PRINSKORV! haha :D <3

Postat av: Amanda
vad är det bästa du vet? :)

Svar:
Svår fråga hörru.
Men de är väl .. Vänner,Familjen,Pengar,Leva livet! :D

Postat av: mickis
myskväll eller festa?
pojkvän eller singel?
Ipod eller stereo?
;) <3

Svar:
Hm .. kan vara både och. Men mest .. festa! :)
Samma där kan vara både och, :)
Haha hm .. Ipod. <3

Postat av:
vad vill du jobba med?
vad gillar du mest på din kropp ?
vad gillar du minst på din kropp ?

Svar:
helt ärligt så har jag inte tänkt på det än.
Men har ända sen jag vart liten velat bli frisör! :)

HAHAH, hatar den där frågan, Men får väl kaaanske
bli ögonen? och att mina naglar växer så snabbt! :)

Minst .. hm .. Mina ben tror jag.


Postat av: jennifer
Julafton erl födelsedag?
Godis elr chips/popcorn?
Cola elr pepsi?
Dricka alkohol elr röcka o snusa?
Fråga mig inte vad det va för frågor kom bara på nåt lite snabbt:P

Svar:
1. Födelsedag tror jag, för då är de liksom en egens dag, men jul är också mys. :)
2. GOOODIS.
3. Cola.
4. Inget av dom , men skulle kanske isåfall vara alkohol.

Postat av:
haha måste bara säga en sak först, du har sjukt snygga ögonbryn! :) har du format dom så själv eller på salong? :)
1. favoritklädesbutik?
2. tycker du att du har bra självkänsla/självförtroende? :P
3. är du blyg eller pratsam?
Svar:
Haha ehm , oj. Tack håller inte med dig där alltså.
Jag formar dom själv.
1. Bikbok,Gina,H&M.. tror jag, gammla vanliga.
2. Nej .. inte direkt :p
3. Beror på i vilket sammanhang, men oftast pratsam! :)

Postat av: Jessicka<3
1. vad önskar du dig mest i julklapp?
2. Vad gör du på fritiden?

God jul & gott nytt år ! :) <3

Svar:
1. De jag önskade mig mest var nog Mobil&Pengar , som jag också fick! :D
2. Då är jag oftast bara med vänner, eller åker konståkning.

Desamma! :)<3

Postat av: Julia
Hur kom det sig att du och Krille gjorde slut?
God Jul :)

Svar:
Svar finns längre upp :)
Desamma <3

Postat av: angelica
1. Vilken är din favoritfärg?
2. Favorit dag?
3. Om du fick välja vilket land som helst, vilket land skulle du då vilja åka till ? :)
4. Favoritmat?
5. vilka bloggar brukar du läsa mest ?
6. Och vad fick dig att börja blogga ?

hihi :) Godjul förresten :)

Svar:
1. Typ svart. tråkigt men jäkla snyggt.
2. Fredagar.
3. Thiiiiland igen, MISS IT!
4. Mycket, men typ .. pannkakor,tacos och thai.
5. Din, www.olls.webblogg.se , www.desireenilsson.blogg.se , www.paow.se ,
www.gaybloggen.com , www.rahlenfeldt.blogg.se , www.kissies.se ,
www.mstappe.blogg.se .. osv ..
6. Tyckte de var kul att kunna visa folk hur jag lever och gemföra mig
med andras liv. Och bara ha någonstans att skriva av sig om allt möjligt! :)

Desamma! :)<3


Postat av: MArvinoooo
kebab eller pizza :P

Svar:
PIZZA! :D

Kommentarer
Postat av: sarah

fin blogg :)

2009-12-26 @ 01:31:10
URL: http://sajse.blogg.se/
Postat av: syrraaaaan jaaaao

är du skön eller, becka?!

Jag har fan 75C på mina behåar och jag har större bröst än dig (än så länge iaf -.-) så sluta ljug nu, du har B! :)

2009-12-28 @ 02:50:59
Postat av: rebecka

Sv : Tack Sarah :)

Sv: HAHA är du skön agge?!

Den där jag andvänder mest som jag fick utav dig är de ju fan visst 70C i , vafan jiddrar du om? HAHAH :p

2009-12-29 @ 01:45:45
URL: http://zielfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0