aj

hejhopp, de va ett tag sen nu ;)
men jag hoppas ni har lärt er varför jag inte skriver på tisdagar jo , för jag har dataförbud då -.-
but now i'm back!
IDAG :
så har jag & mammi vart i stan och sliingat&klippt mitt hår.
och gissa vad? jag blev missnöjd , JIPPIE!
asså de var ju inte så att de blev missfärgat eller så utan att de knappt syns ngt.
men de var för att mitt hår var svårt att få precis den färgen jag ville.
så där satt jag i 4 TIMMAR och var nyfiken , hungrig och fick nackspärrd utan ngn skillnad knapp .
men billigt kan man verkligen säga att de var , 100 spänn för klippning & färgning de är KANONPRIS!
 hahah , smexigt.

sen när färgningen&klippningen var klart så blev de ju iaf lite shopping för mig&mamma .
men först åt vi lunch de blev thai , muuuums!

sen så shoppa vi ju som sakt lite grejjor:

(tröjan med knappar är brun egentligen)
pallar inte skriva vart de kommer ifrån&sådär , undrar ni ngt så langa en kommentar vettja ;)





IGÅR :
igår så var jag i huddinge ... igen .
fast den här gången med jessica&julia , kulkul.
jag hade med mej 15 spänn , hahha woho , hade bara råd med donken (a)


senare på kvällen var jag&jessica barnvakt åt två små busungar , mohahah.
vi fick lite chash xd



och för er som undrar varför rubriken var aj ...
jo de är ju så att jag har skrivit i mina inlägg att jag har haft ont i magen.
och ja .. jag har de fortfarande ..-.-
de är skitjobbigt , har de enda från kvällen , hela natten , hela morgonen sen kan de
möjligtvis gå bort en stund under dan .. sen kommer de tbx på kvällen & så går de runt sådär.
och så har de vart sen söndags då jag åt en damsugar kaka.
imorrn blir de kanske sjukhuset ;o

Kommentarer
Postat av: Anonym

haahah bra att du blev missnöjd ochså lyckat mycket lyckat 4 timmar mohahahhhhahahah aa men dudu rolig rolit

2009-02-25 @ 22:01:24
Postat av: cornelia

var vare du klippte dej och slinga :)?

2009-02-26 @ 11:12:36
URL: http://palmen.blogg.se/
Postat av: rebecka

på holland hair inne i stan :)

2009-02-26 @ 12:48:25
Postat av: cornelia

okej :D

2009-02-26 @ 15:22:08
URL: http://palmen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0