dagen

Har ätligen fått ngr planer för dagen , sen om de går i uppfyllelse till 100% vet man ju aldrig.
Men jag har iaf snackat lite med emma , och hon , jag & becksan ska kanske hitta på
ngt ikväll vi ska typ vara ute ngnstans , sen kanske juliis vill vara med då , vem vet? :)
sen om de går ska emma&becksan slagga hos mej , om mina päron går med på de & om
becksan går med på ngt av de här , har inte snackat ett skit med henne , hahaha xd
men de löser sej väl ;) heh.

Dagens outfit änsålänge :

vitt linne h&m 49.50 kr.
avklippt vitt linne h&m 49.50 kr.
brun kofta h&m 198 kr.
örhengen wedins 39.90 kr.

Änsålänge idag så har jag bara suttit hemma framför datorn.
Var ute med doggi också & duschad henne efter de , här kommer ngr onödig bilder:



Vad hade ni tänkt göra en fredag som idag ? :'D
Hare king!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0