glad allahjärtansdag!

glad alla hjärtans dag folket :D

kom hem från konståkning en stund efter tio , och förihelvete va kallt de va ute asså ;o 10 minus!
sen drog jag hem tog en dusch och lite sådär .
dagen börja både bra&dåligt , den dåliga sidan va att jag va tvungen att gå upp halv åtta på en lördag !
men sen när jag kom ner hade mammi fixat iordning frukost och så fick jag lite pressenter eller vad man nu
ska kalla de för (a) lägger ut bild på de sen ..
hela igår kvällen satt jag bara vid datan och webba med min dåliga webb med ngr , haha xd
nu ska jag , ehm ... fortsätta leta bra musik :)
ha en super dag ! <3

"presenterna"
hahah , + ett sånt här hjärta med hjärtgodis i xd


igår kväll xd

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha ,söta tristan ....

2009-02-14 @ 21:41:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0