hatar min daaaaaaaata!

Asså just nu HATAR jag verkligen min data , LÄÄÄÄÄNGTAR så mkt tills vi ska köpa en ny asså.,
den laggar som fan , har virus och nu har ljudet typ pajat också , fyfaaaan säger jag bara , fyfan.
idag har de inte vart så speciell dag ..
likadan som alla andra dagar , jag&juliis stanna kvar och tog nästa buss.
 då hitta vi en "hemliggång" haha , skiiiiiiit coolt , xd
nu har jag käkat upp alla kakor :/
men snart6 måste jag kila iväg och plugga lite , tristtrist , men är sånt som tyvär måste göras -.-
men ni får hare king , puss på er!

gammla bilder , speciellt den i bilen :O

tråkig outfit för idag:

svart vanligt linne , h&m 49.90 kr.
tjocktröja h&m (logg) 249.90 kr.
jeans , gina tricot 499.90 kr.


bilder från idag :
pallar inte förklara vad de är på bilderna , se&njut bara , haha :p



Kommentarer
Postat av: maria

TA BORT PÅ MIG!!!!!

2009-02-09 @ 20:05:02
Postat av: marvin !!! // älgen!/

de e bra bilder asså :P haha nice där när du säger vad allt kostar ochså så manv et hehe xD

2009-02-09 @ 20:25:06
Postat av: marvin !!! // älgen!/

haha de e bra där asså fina bilder och de e bra att du säger vad allt kostar o varifrån man får de exelent !!!

2009-02-09 @ 20:26:31
Postat av: marvin !!! // älgen!/

hahha bra där asså fina bilder och det är bra att man vet va allt kostar och varifrån de kommer exelent !

2009-02-09 @ 20:27:51
Postat av: älskisheeeen

hahha bra där asså fina bilder och det är bra att man vet va allt kostar och varifrån de kommer exelent !

2009-02-09 @ 20:28:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0