hej bloggen!

HEEEEEEEEJSAN!
igår hände mkt .. eller iaf mer än att bara sitta hemma .
som sakt sov emma&becka här hos mej.

Hela kvällen börja med att vi möttes vid borgen sen drog vi till
centrum och köpte godis .. Och då skulle jag ha med mej 50 spänn 
men sen typiskt mej så hade jag tydligen tappat allt förutom 10 typ.
men som tur va hade becka 20 spänn och emma en chips påse.
så vi köpte godis för 30 spänn och sen drog vi hem till mej.
När vi kom hem gjorde vi inte så mkt , eller jo vi satt & var helt jävla
störda på msn och typ spamma alla med röstklipp , hahah de va fan kul iaf för oss xd
sen gjorde vi drinkar , hahaha först när jag smaka den så bah ; FETT GOTT JU! :O
men sen efter ett tag blev de äkligt , haha här kommer ngr bilder på dom :


(vi har vart sååååå seriösa hela kvällen , verkligen)

och aah , vi satt vid datan ett bra tag sen efter ett långt
tag så tröttna vi och börja kolla på en film : fucking åmål.
och jag fick inte se den för då skulle jag somna sa dom så jag
satt vid datan sen kolla jag iaf , och ska jag vara ärlig tror jag att jag somna i typ
bara 5 minuter , hahah de är typiskt mej.
sen satt vi vid datan ett tag till sen kolla dom på en till film : dude , where's my car?
de va fett tråkigt för jag har sett båda filmerna typ 924982357893  ggr.
Jaja , sen somna vi iaf klockan 6.

Här kommer bara lite bilder , haha :




IDAG :
idag åkte vi pulka , jippie ! första gången på de här året .
riktigt kul faktiskt , haha älskar att åka pulka (a)
vet inte om jag har så mkt att berätta om de , jag dog typ hela tiden , åkte in i träd & skit, haha xd
pic's :
(de ska vara flera bilder , lägger in dom i nästa inlägg.)


Sen så har vi sjungt som ngr jävla idioter , haha .

hoppas ni har haft de kul .
Hare king!


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Jag lovar, ni hade typ i det där ajax lemon i drinkarna, som syns på första bilden. Skulle inte förvåna mig om emma eller becka ba; Åh det står ju lemon på, vad gott! hahahahahah, sötnosar

2009-03-01 @ 18:30:04
Postat av: rebecka

HAHAHA !

nej faktiskt inte .... tror jag (?)

hahah , nej men nej , de hade vi inte (a)

<3

2009-03-01 @ 20:52:37
URL: http://zielfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0